Pro obchodníka není lepší zpětná vazba, než když jej hodnotí zákazník. Zatímco obchodník už z principu věci vidí jasněji to, co se podařilo, zákazník upozorní na každou chybičku. Někdy potichu, někdy hodně hlasitě.
Na tomto principu funguje nákupní rádce Heureka.cz – ti, kdo nakoupí, mají možnost několik dnů po dodání zboží svůj nákup zhodnotit. Co se hodnotí? Přehlednost obchodu, rychlost a kvalita dodání, komunikace, ochota řešit problémy. Čím lépe obchod dopadne, tím více procent ve službě, která se jmenuje Ověřeno zákazníky, získává. A naopak.
Těší nás, že jako jeden z mála internetových obchodů máme na Heuréce stovku – 100 % zákazníků bylo a je s nákupem kávy u nás spokojeno. Dobré jméno zavazuje. Uděláme vše, aby tak tomu bylo i v budoucnu. Aby i nadále platilo, že ČerstváKáva.cz je e-shop, kde jsou slova čerstvý a kvalitní doma.